loading...

Rasukan Hantu Putih Kini Menular Di Johor Bahru



Rasukan 'hantu putih' telah menular ke Johor Bahru baru-baru ini. Jangan salah sangka, hantu putih yang dimaksudkan adalah produk viral laman sosial iaitu Co White.

Seminar tersebut bukan sahaja membuka ruang pekerjaan bagi mereka yang menganggur bahkan menjadikan kehidupan mereka meningkat ke taraf yang lebih baik kerana produk teknologi Korea ini sangat laku di pasaran media sosial.


Selain itu, para hadirin juga begitu tertarik untuk menjadi agent bagi produk Co White ini kerana meraka akan diajar teknik pemasaran yang efisien dari master-master stockist Co White yang mampu mencatatkan hasil jualan sebanyak jutaan ringgit setiap bulan.


Jadi apa tunggu lagi, mari menjadi cantik sepantas 7 hari bersama Co White dan menajadi sebahahagian dari kami. Jangan biarkan hidup anda diselubungi dengan wajah yang sugul, berjerawat dan gelap sebaliknya marilah menjadi cantik bersama kami




Sumber : kaki share
Share on Google Plus

About Merecikhawauu

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

loading...
LIKE, SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close